Soru Perfectil Tabletin Yan Etkileri Nelerdir?

Katılım
4 May 2021
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Saçlarımda ve tırnaklarımda inanılmaz kayıplar yaşamaya başladığım için doktor tavsiyesi üzerine Perfectil tableti kullanmaya başladım. Yaklaşık 2 haftadır aralıksız söylenildiği şekilde kullanıyorum. Kullandığım günden bugüne bazı yan etkilerle karşılaşmış gibiyim. Mide bulantısı ve inanılmaz şekilde kabızlığa yol açtı gibime geliyor. Kullanım sonrası ben gibi şikayetçi olan var mı?

Perfectil'in bu denli kabızlığa yol açacağınız düşünmüyorum ama genelde multivitamin hapları en sıklıklar yan etki olarak bulantıya ve kabızlık sorununa yol açabiliyormuş. Yan etkilerinin neler olduğunu paylaşırsanız sevinirim.
 

Benzer konular

Elif Sema

Üye
Katılım
31 Tem 2021
Mesajlar
12
Çözümler
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Vitamin haplarının çoğunda kabızlık durumu yaşamanız normal karşılanabilir. Fakat mide bulantısı geçmiyorsa hap kullanımına ara vererek doktor kontrolüne gitmenizi tavsiye ederim. Belki vücudunuza alerjisi olacak bir madde sizde bulantıya yol açabilir. Şahsen yapılan klinik araştırmalara göre Perfectil hiç bir kullanıcısında yan etkilere yol açmamıştır. Her bünye aynı olmadığı için kontrollü kullanıma geçilmesi doğru olur.
 
Katılım
8 Haz 2021
Mesajlar
8
Çözümler
1
Tepkime puanı
2
Puanları
0
Konum
Konya
Laboratuvar araştırmaların sonucunda hiç bir yan etki yaratmadığı belirtilmiştir. Doz aşımı yaptıysanız ya da farklı ilaçların peşine alıyorsanız mide bulantısı yapması normaldir. Ancak tek başına Perfectil kullanıp bu gibi yan etkiler gözlemleniyorsa kesinlikle uzman birisine danışmanızda fayda var.
 
Üst